Kravata

Moja menej obľúbená, ale stále viac používaná varianta je kravata, kravata nemá žiadnu praktickú funkciu, plní len estetickú funkciu pri obchodovaní alebo pri spoločenských akciách, na ktorých sa často zúčastňujem. Pánske kravaty sú doplnok, ktoré majú na výber extrémne veľa typov, vzorov, farieb, materiálov a štýlov. Keďže existuje toľko veľa možností, všimol som si, že aj muži, ktorí nosia kravaty pravidelne majú niekedy problém vybrať tú správnu a zladiť sa. Ja si na výbere tej správnej dávam skutočne záležať pri každom výbere zvažujem tri aspekty a tie sú „podiel,farba kravaty a vzor kravaty.“ Pod podielom treba chápať pomer medzi dĺžkou a šírkou kravaty. Vo všeobecnosti platí, že správna kravata je priamo úmerná veľkosti a individualite osoby, ktorá ju nosí. Šírka kravaty je však dôležitejšia poznáme dva druhy normálne a zúžené, avšak tie zúžené by nemali presahovať limit minimálne 5 centimetrov. Mnoho ľudí sa snaží zodpovedať otázku aká farba kravaty je tá správna, prakticky ihneď po tom ako začnú nosiť kravaty. Ja však tvrdím a za svojím názorom si stojím, že nič také ako univerzálna kravata neexistuje, pretože každá príležitosť si vyžaduje novú, inú kravatu. Ja si rád ladím farbu kravaty s farbou vreckovky, ak si však nie som istý svojou voľbou, používam jednofarebnú kravatu, ktorou určite nič nepokazím.

Kravata

Leave a Reply

