Ponožky

Ja som osobne veľký fanatik, čo sa týka ponožiek. Ponožky sú niečo, na čo neváham minúť úspory, nie však len také obyčajné. Milujem totiž farby, vzory, pohodlnosť. Mojím najoblúbenejšími vzormi sú v prvom rade bodky,potom prichádzajú na rad široké pásiky a nakoniec ostatné vzory. Sú však takéto smiešne ponožky dovolené nosiť ich aj do oblekov alebo ide už o čistú rebéliu?! K obleku sa musia nosiť jednofarebné zväčša tmavé ponožky, s čím ja absolútne nechcem súhlasiť, ale tak to proste je. Na významné spoločenské príležitosti alebo obchodné stretnutia sú najvhodnejšie hladké ponožky bez ozdôb a motívov. Odporúčať možno kvalitné oblekové ponožky zo zmesových materiálov – s prímesou lycry, modalu a s antibakteriálnou úpravou. Prečo s antibakteriálnou úpravou?! Neviem ako ostatným, no mne sa často stáva, že mám topánky na nohách celý deň a pri takých ako sú oblekové topánky, ktoré nie sú moc priedušné sa často dostanem do situácie, kedy si radšej nehcem dať topánky dole, lebo očakávam, že moje nohy budú zapáchať.  Okrem farby je v obleku dôležitá aj dĺžka ponožiek. Dĺžka ponožiek musí byť taká, aby nebolo vidieť pokožku, keď sa nohavice pri sedení vyhrnú vyššie. V takom prípade je lepšie nosiť podkolienky. Moment, keď nám je vidno naše neoholené nohy sa nazýva Faux pas.

Ponožky

Leave a Reply

